Statistici: Cum să te folosești de mobile marketing în mod eficient

În zilele noastre, campaniile de tip mobile marketing joacă un rol vital pentru afaceri în trimiterea unui mesaj către publicul țintă. De aceea, este important ca targetingul pe care îl folosești în campaniile tale de publicitate să fie unul corect și eficient.

Desktop versus mobil

Conform unui studiu de piață efectuat, utilizatorii petrec 59% din timpul online pe mobil și doar 41% pe desktop. În schimb, plățile online efectuate sunt în proporție de doar 15% pe mobil, restul de 85% fiind efectuate de pe dispozitive tip desktop.

În 2015, peste 92% dintre adulți dețineau un telefon mobil dar doar 73% dețineau un desktop sau laptop.

Utilizatorii preferă să urmărească conținut video pe mobil în defavoarea desktopului, astfel că 90% dintre aceștia se uită la videoclipuri pe telefon și doar 60% pe desktop.

Ratele de conversie au crescut cu 64% pentru mobil față de media de pe dispozitivele tip desktop.

Conform studiului Bright Edge Mobile Search Report, 62% dintre căutările de pe motoarele de căutare arată rezultate diferite între mobil și desktop.

Tipuri de advertising eficient

SMS Marketing – 79% dintre utilizatori iau în considerare campaniile prin SMS când iau decizia de a achiziționa un produs.

Application-based Marketing – 80% dintre timpul petrecut de utilizatori pe telefoanele mobile se regăsește în utilizarea de aplicații.

Notificări tip push – Notificările de tip push influențează de 9.6 ori mai mulți utilizatori în achiziția unui produs.

Email Marketing – Până la sfârșitul anului 2018, se estimează că utilizatorii de email pe mobil din întreaga lume vor fi peste 2.2 miliarde.

Exemple de campanii eficiente tip mobile marketing

Red Roof Inn – Lanțul hotelier Red Roof Inn a desfășurat o campanie de marketing pe mobil care întâmpina utilizatorii care au fost interesați de bilete de avion recent cu mesajul „Blocat în aeroport?”. Rata de conversie a rezervărilor pentru o cameră de hotel a crescut cu 60%.

Home Depot – Lanțul de magazine de bricolaj Home Depot a desfășurat o campanie de creare de videoclipuril de tip DIY (do-it-yourself) pe YouTube, care a rezultat în peste 43 de milioane de vizualizări în 2015.

Walmart – În urma campaniei de optimizare a websiteului Walmart pentru a obține performanțe cât mai mari în motoarele de căutare, prin schimbarea fonturilor utilizate pe mobil, a imaginilor și a altor factori tehnici, aceștia au reușit să reducă timpul de încărcare a paginii web de la 7.2 secunde la 2.3 secunde.

Tendințele utilizatorilor către mobil

Peste 67% din utilizatori folosesc telefonul mobil pentru a își verifica e-mailul, iar 2 din 3 minute petrecute online de către utilizatori sunt pe un telefon mobil.

Din traficul total de pe Internet, 44% are loc pe desktop iar 56% pe mobil, în timp ce investițiile în publicitate sunt în proporție de 51% către mobil și 44% către desktop.

Ratele de conversie pentru fiecare tip de dispozitiv au fost: În 2016, 4% pentru desktop și 1.34% pentru mobil. În primul trimestru din 2017, 3.63% pentru desktop și 1.25% pentru mobil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.